Verhuurvoorwaarden huurders

Hotel-boeken.nl is onderdeel van Recreatie Online BV en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 80118860. In dit artikel kunt u onze reserveringsvoorwaarden lezen.

Boeken via hotel-boeken.nl

Hotel-boeken.nl treedt op als bemiddelaar tussen reisorganisaties en particulieren en/of bedrijven die een hotel willen boeken. Daarmee bieden wij zelf géén hotels aan, maar treden wij slechts op als bemiddelaar. De boeking vindt uiteindelijk plaats bij de hoteleigenaar. Als u een hotel wilt boeken, is het raadzaam om van tevoren de algemene voorwaarden te lezen. Daarnaast is het belangrijk om de huurvoorwaarden van de betreffende organisatie door te nemen. Particulieren en bedrijven die een boeking voltooien, zijn verplicht om de reserveringsbevestiging door te lezen en te controleren. In het geval van onjuistheden dient u zelf contact op te nemen met de reisorganisatie. Deze gegevens vindt u terug op de reserveringsbevestiging die u van hen ontvangen heeft. In het geval van onjuistheden is er geen justificatie tot het annuleren van een contract.

Betaling uitvoeren

U kunt de betaling(en) uitvoeren via de organisatie waar u uw hotelkamer boekt. Deze wordt, zonder tussenovereenkomst met hotel-boeken.nl, voltrokken en afgehandeld door de uitgekozen reisorganisatie. Doorgaans kunt u betalen per iDEAL, bankoverschrijving en creditcard. De exacte betaalmethoden vindt u terug op de website van onze partner(s).

Omboeken of annuleren

Heeft u een verkeerde boeking gemaakt en wilt u uw boeking omboeken of annuleren? Dan kan dat – in principe – altijd. Daar zijn wel kosten aan verbonden. De exacte kosten en voorwaarden verschillen per reisorganisatie. Daarvoor kunt u de website van onze partner(s) raadplegen.

In- en uitvoeren van producten, diensten en/of (huis)dieren

Iedere klant is zelf verantwoordelijk voor de in- en uitvoer van producten, diensten en/of (huis)dieren. De reiziger dient hier zelf naar te informeren bij de juiste instanties.

Verzoekschrift bij problemen en/of niet voldoen aan afspraken/verwachtingen

Voldoet uw verblijf niet aan de afspraken en/of verwachtingen? Of zijn er thuis problemen voorgekomen, waardoor u weer naar huis moet? Dan kunt u in eerste instantie contact opnemen met de eigenaar van het hotel. Kleinere problemen kunnen, in de regel, vaak worden opgelost door de eigenaar van het pand. Is de klacht nog niet opgelost? Dan kunt u een verzoekschrift indienen. Geef aan welke problemen er zijn voorgevallen en welke oplossingen er eventueel zijn geboden door de sleuteleigenaar. Stuur het bezwaarschrift naar de hoteleigenaar waar u uw hotelkamer geboekt heeft. Zij handelen dit verder af.